loading...
خاربن ( ادبی )
مریم بازدید : 726 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (1)

من در پی زنده بودنم مجبور بوده ام زندگی کنم .

در اثنای این زندگی ،از لای لغت نامه ای کهنه که بو ی نا می داد ؛

واژه ی آدمیت را ،

واژه ی صداقت را ،

واژه ی وفاداری و عشق را

بیرون کشیدم و با درنگ نگاهشان کردم 

هیچ کدامشان را جایی نخوانده ام 

جایی ندیده ام 

از کسی نشنیده ام .

دنیای ما دنیای دیگریست 

قدیم ترها 

آن هنگام که انسان هنوز نمرده بود 

و سبزی درخت ، روحش بود 

و جویبار ، صدایش 

آن هنگام که 

واژگان عاشقانه بردگی می کردند احساس را

عشق و وفاداری مفهوم آدمیت بود 

وحتی بیشتر 

تصویرش بود .

من به خود آموختم ؛ آدمیت ،

عاشق بودن ست .

مهرورزی بی حد وحصر ، بی توقع و بی ریاست.

هر چند اگر گمان برند که دیوانه ام ؛ که ابهلم .

من این ابله بودن را ترجیح می دهم به این که هم رنگ جماعت شوم

 

 

                                                                          

 

 


  

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/10/30 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

ابله نباشی چی باشی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آدم ها بلاخره یک روزی ، یک جایی در یک لحظه تمام می شوند . نه که بمیرند .... نه . جوهر احساسشان تمام می شود .(ناظم حکمت ) .... من هنوز جوهر احساسم تمام نشده ، بغض می کنم ، اما گریه نمی کنم ، می نویسم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 358
  • بازدید ماه : 257
  • بازدید سال : 13,130
  • بازدید کلی : 234,098
  • کدهای اختصاصی
    MeLoDiC

    جاوا اسكریپت