loading...
خاربن ( ادبی )
مریم بازدید : 637 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (7)

نه شاعرم نه استاد هنر 

نه ریاضی می دانم 

نه نجوم 

اما چرا بوی عطر تو شاعرم می کند 

و طرح نگاهت ....

آه طرح نگاهت 

نقاش می شوم ، در دریای آب و رنگ چشمان تو غرق

لحظه ها را 

لحظه های انتظار را به آخرین توان صبرم  می رسانم 

باز نمی شود 

لحظه های بودنت منهای نبودن هایت 

همیشه حاصل منفی ست 

لبخندت که در تمام وجود من ضرب شود 

می شود یک عالم زندگی 

یک عالم سرمستی و دیوانگی 

غم هایم خراب ،

ریاضیاتم خوب می شود .

آسمانم سال ها بی ستاره بود

ستاره ام شدی 

نگاهم یک سر به سوی توست 

آنچنان که صورت فلکی چهره ات و راه شیری خانه ات و ستاره ی قطبی نگاهت را

هر شب رصد می کنم 

و تو چه می دانی 

چه لذتی دارد علم ستاره شناسی وقتی ستاره بخت من تویی

تو باش 

تو که باشی انگار چیزی از پور سینا کم ندارم 

 




ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پریسا در تاریخ 1394/08/13 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

خانوم اعتماد سلام چرا دیگه شعر نمیگید من همش منتظرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط پریسا در تاریخ 1394/07/07 و 18:34 دقیقه ارسال شده است

سلام من لابه لای قاصدک های پاییزی همراه با باد پیش شما می اید. معلم خوبم خانم اعتماد باز هم میگویم زیباست باز هم زیباالبته این را همه میدانند و لازم به گفتن من نیست.من هم مثل فرینا ناراحت و غمگینم که ما امسال در کنار شما نیستیم و اصلا باورم نمیشود که مجبورم امسال را بدون استاد عزیزم سپری کنم و تمام خنده هاو لذت های پارسال دیگر تکرار نمیشود.امید وارم معجزه ای شود که باز هم همه چیز تکرار شودشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Farina در تاریخ 1394/07/06 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

راست است ک میگویند:

لحظه ها را سپری کردیم تا ب خوشبختی برسیم غافل از انکه خوشبختی همان لحظاتی بود ک گذشت

خوشبختی من هم زمانی بود ک هنوز خانم اعتماد معلم ادبیاتمون بود

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Farina در تاریخ 1394/07/06 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

سلاااام. عشق یعنی شور و انگیزه برای ادمه ی زندگی.خانم اعتمااااد عزیز ب اندازه تموم خنده های از ته دلمووون سر زنگ ادبیات دارم گریه میکنم ب اندازه تموم
خنده هایی ک وقتی شروع میشدند دیگه اثری از ناراحتی ها توشون موج نمیزد,
دلم گرفته .شکلکشکلکشکلک
کاش امسال هم مثل دوسال قبل پیشمون بودید.
شعرخیلی زیبایی نوشته بودید امیدوارم موفق باشین
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط روزبه در تاریخ 1394/07/05 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

و چه لذتی دارد
علم ستاره شناسی وقتی که ستاره بخت من تویی.
خانم مریم سلام و درود برشما: بازهم مثل همیشه
سروده شما قابل تقدیر و تشکراست.
برقرار و پاینده باشید.

این نظر توسط Majid ghelich در تاریخ 1394/07/04 و 2:35 دقیقه ارسال شده است

بسيار زيبا. بله عشق يعني تحول يعني دگرگوني. يعني به هم خوردن تمامي معادلات يعني انتظار يعني اشفتگي والبته ارامش يعني اندوه شيرين يعني تلخ همچون غم ديرين يعني زخم ناسور. اما. شيرين
سپاس. بسيار زيباااا سروده اي دل نشين

این نظر توسط Majid در تاریخ 1394/07/04 و 2:20 دقیقه ارسال شده است

سلام تبريك ميگم بسيار عالي. بسيارزيبااااا


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آدم ها بلاخره یک روزی ، یک جایی در یک لحظه تمام می شوند . نه که بمیرند .... نه . جوهر احساسشان تمام می شود .(ناظم حکمت ) .... من هنوز جوهر احساسم تمام نشده ، بغض می کنم ، اما گریه نمی کنم ، می نویسم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 289
  • بازدید سال : 13,162
  • بازدید کلی : 234,130
  • کدهای اختصاصی
    MeLoDiC

    جاوا اسكریپت