loading...
خاربن ( ادبی )
مریم بازدید : 742 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (1)

سال سال ، لحظه ها را گذرانده ام به درد .

ماه ماه ، روبه روی ماه نگاهت که اسیر قاب چوبین ست ، اسیر مانده ام .

روز روز ، شب را ترسیم می کنم از فراق تو که بی خیال منی .

 تو بی خیال من، من آشفته ی تو . 

تو مست از باده ی بی دریغ عشق من ، من عطشناک جرعه ای از مهر تو ....

تو در آرزوی کسی من در آرزوی تو ..                                                                                                                                                                             

 آتشی برمی گیرم از آن شراره هایی که خنده های تو در قلب دیوانه ام به پاکرده ست .

می خواهم بی رحمانه بر خرمن یادت زنم .

 

دامن از آب پر خواهم کرد از آن اشک های داغی که سردناکی تو بر چشمانم خواسته است .

می خواهم بر آتش عشقت فروریزم تا به یکباره خاموش شود .

.

.

.

و اینک ایمان آورده ام ریختن خون چنین عشقی بر من حلال است

این حلال ترین شکل قصاص است 

                                                      

برچسب ها مست , آتش , شراره , عشق , حلال , قصاص , خاربن ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عابر در تاریخ 1393/11/25 و 19:04 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود بر شما خانم مریم:
طراحی سایت جدیدتون بسیار زیباست مبارک باشه امیدوارم در همه کاراتون موفق باشید.
آخرین شعرتون (حلال ترین شکل قصاص)مثل همه دیگر اشعارتون فوق العاده میباشد، در این زمینه هم براتون آرزوی پیشرفت هر روزه را دارم.
سلامت و سربلند باشید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آدم ها بلاخره یک روزی ، یک جایی در یک لحظه تمام می شوند . نه که بمیرند .... نه . جوهر احساسشان تمام می شود .(ناظم حکمت ) .... من هنوز جوهر احساسم تمام نشده ، بغض می کنم ، اما گریه نمی کنم ، می نویسم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 388
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 13,160
  • بازدید کلی : 234,128
  • کدهای اختصاصی
    MeLoDiC

    جاوا اسكریپت