loading...
خاربن ( ادبی )
مریم بازدید : 577 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (1)

نوتر از جامه ی بهار در هرسال 

آبی تر از چشمان زیبای دریا 

به رستگاری دست های مادر 

به پهنای سینه ی آسمان 

که خورشید تپنده را درون خود دارد 

هر آن چه که از این ها پاک تر ، زیباتر ،شناسایی ،

احساس من بود در آغوش گرم پیکران کوچک روح های بزرگ 

در این آغوش 

هرچه غربت است می سوزد 

هرچه سرماست می ریزد 

هرچه آرزوست می روید 

در آن نگاه 

هرچه غصه ست می میرد 

هرچه شادی است می آید 

در این اتاق میان نگاه های پاک و قلب های داغ 

من به زندگی می رسم 

عشق می شوم 

اگر چه مادرم 

اینجا مادرتر 

اگر چه آموزگارم 

اینجا دانش آموزتر

میان دامنم گل های رنگارنگ 

چنان چون گل ها میان چین چین دامن کوهساران 

هرکدام رنگی ، هرکدام نامی 

کلامشان مهر است 

نگاهشان جان است 

پر از خنده باد لب هاتان 

پر از مستی و شور باد روزگارتان

دختران من

دختران مهر

( تقدیم به دوستان ناب و عزیزم در کلاس مهر 2 

آنان که احساسشان چون چشمه ی پاک در جوشش است 

دخترانی که از میان دست هایشان عشق جوانه می زند 

پیکر کوچکشان روحی بزرگ را در خود دارد 

و اندیشه اشان مرا آموزگار است )

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پری آسا در تاریخ 1394/12/09 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

سلام خانوم اعتماد امیدوارم حالتون خوب باشه. واقعا خوش به حال مهر دو!!!! واسه ما هم ازین شعرا بگییییییین. تازه من دلم ازون بیست مثبت ها هم میخواد حیف که نمیشه!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آدم ها بلاخره یک روزی ، یک جایی در یک لحظه تمام می شوند . نه که بمیرند .... نه . جوهر احساسشان تمام می شود .(ناظم حکمت ) .... من هنوز جوهر احساسم تمام نشده ، بغض می کنم ، اما گریه نمی کنم ، می نویسم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 350
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 13,122
  • بازدید کلی : 234,090
  • کدهای اختصاصی
    MeLoDiC

    جاوا اسكریپت