loading...
خاربن ( ادبی )
مریم بازدید : 562 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

وقتی میم مالکیت از اسمت پاک می شود 

غم انگیزترین غروب ها ، غریبانه ترین شام های تیره را به سپیده خواهی دوخت 

چه وصله ی ناجوری !!مثل بودنت که به هیچ جای بودن نمی خورد

وقتی میم مالکیت از اسمت پاک می شود

حرف های دیگر هم از هستی می روند

حتی عین ، شین ، قاف .....

نه 

انگار تمام هستی نیست می شود 

انگار تمام هستیت به باد می رود

وقتی میم مالکیت از اسمت پاک می شود 

تمام میم های واژه ها واژگون می شوند

مثل طناب دار ،

آماده برای کشتنت 

 وقتی میم مالکیت از اسمم پاک شد

 تمام میم های نامم از هم گسیخت

هیچ نماند پوچ شد 

من ماندم و یک نام بی معنی 

تو بگو کسی نام بی معنی را صدا خواهد کرد

 هوای دلم ،

هوای دودی تهران است 

هوای غبار آلود اهواز است 

هوای دلم هوای ابری کوهستان نیست

ابر عابری بود ؛ هوای گریه داشت 

گریه ی عاشقانه نه

 بهانه ی کودکانه بود

هرآن چه را باد سرنوشت بر من آورده بود

باد هم برد

ابر عابری بود روی باد

گریست ،

سبک که شدعبور کرد و رفت 

                                                           

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آدم ها بلاخره یک روزی ، یک جایی در یک لحظه تمام می شوند . نه که بمیرند .... نه . جوهر احساسشان تمام می شود .(ناظم حکمت ) .... من هنوز جوهر احساسم تمام نشده ، بغض می کنم ، اما گریه نمی کنم ، می نویسم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 392
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 13,164
  • بازدید کلی : 234,132
  • کدهای اختصاصی
    MeLoDiC

    جاوا اسكریپت