loading...
خاربن ( ادبی )
مریم بازدید : 679 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (2)

گفتی : در آرزوی برملا کردن منی

گفتی : روزی پیش تو رسوا خواهم شد .

گفتم  : احساساتم را عریان نخواهم کرد .

زیبایی احساسات در پوشیده بودنشان ست .

زیبایی اش آن جاست که ذره ذره کشفش کنی و تو زحمتش را به جان بخری .

گفتم  : نمی دانی که رنج من در پوشاندنشان بیش از رنجی ست که تو می کشی برای کشفشان .

رنج من سرشار از نجواهای مخالف ست .

پر از وسوسه ی دریدن .

رنج تو لحظه لحظه غرق شدن در تشنگی ست .

حالا  ، بعد از این همه ریاضت ، مردم نگاهم خائنانه دروازه ی قلبم را گشوده ست .

می دانم آن طرح لبخند روی لب هایت  ، آن آتش نگاهت چه می گوید :

« ماه پشت ابر نمی ماند عزیزم »

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پریسا در تاریخ 1394/02/24 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

باسلامی گرم اغاز میکنم. میبینم که شاهکاری به شاهکارهای استاد عزیزم افزوده شده. مانند خودش بسیار زیبا بود و روح افزای. به اندازه زیباییش دوستت میدارم
پاسخ : سلامی گرم تر به پریسای پری آسای من
همیشه منو شرمنده ی محبتت می کنی .
همیشه باش

این نظر توسط روزبه در تاریخ 1394/02/24 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

استاد بزرگوار،خانم مریم : باسلام وعرض ادب

گاهی در عمق اشعارت چنان غرق میشوم، که مدتها بعد بخود می آیم.

سرافراز و برقرار باشید.
پاسخ : سلام دوست گرامی
از این همه لطف و توجه شما ممنونم . خوش حالم که مورد پسندتون هست
پاینده باشی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آدم ها بلاخره یک روزی ، یک جایی در یک لحظه تمام می شوند . نه که بمیرند .... نه . جوهر احساسشان تمام می شود .(ناظم حکمت ) .... من هنوز جوهر احساسم تمام نشده ، بغض می کنم ، اما گریه نمی کنم ، می نویسم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 377
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 13,149
  • بازدید کلی : 234,117
  • کدهای اختصاصی
    MeLoDiC

    جاوا اسكریپت