loading...
خاربن ( ادبی )
مریم بازدید : 514 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (2)

بارها دیده ام تو را

پر از بغض بوده ای ...

بارها دیده ام چه طور چنگ به سینه می زنی .

دیده ام که درد کوه می شود هوار می شود سرت .

باز سکوت کرده ای ... خنده را طرح کرده ای .

خلوتی گزیده ای ولی دریغ .... اشکی نریخته ای . 

بارها کنار تو نشسته ام ، مرا ندیده ای ..

دست من به روی شانه ات 

تمام حس تو بغض های تو زجه های مرده ات 

ذره ذره اش در وجود من 

مرا ببین 

من خود توام ... 

دست من در انتظار دست توست .

مرا ببخش 

خودت را ببخش 

برای بخششت ، هیچ بایدی ، نباد 

ببخش بی دریغ ، مرا ببوس 

پر از عشق می شوی ، سبک تر از هوا 

پرنده می شوی 

رها می شوی 

                                                     

برچسب ها پرنده , رها , مرا ببخش , اشک , خاربن ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Farina در تاریخ 1394/07/15 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط عابر در تاریخ 1393/11/28 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

سلام ودرودی دیگر بر شما خانم مریم:
هروقت که سایت شما رو باز میکنم تا رفع دلتنگی کنم شاهد قطعه وشعر زیبایی از شما میشوم که شگفت آفرین هست، شگفت ! بخاطر زیبایی کلام واینکه چقدر زیبا هر واژه به سرجای خود واقع گردیده وچه معنای زیبایی به جملات داده شده است.این تفاوت هنرمند باسایرین میباشد.
موفق وسربلند باشید.
پاسخ : سلام دوست عزیز و همیشه همراه
این نگاه پر مهر شماست که منو شرمنده می کنه .
همیشه منتظر گام های عطرآگین شما هستم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آدم ها بلاخره یک روزی ، یک جایی در یک لحظه تمام می شوند . نه که بمیرند .... نه . جوهر احساسشان تمام می شود .(ناظم حکمت ) .... من هنوز جوهر احساسم تمام نشده ، بغض می کنم ، اما گریه نمی کنم ، می نویسم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 13,143
  • بازدید کلی : 234,111
  • کدهای اختصاصی
    MeLoDiC

    جاوا اسكریپت