loading...
خاربن ( ادبی )
مریم بازدید : 447 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (2)

غزل می سرایی

 روح می دهی ، زنده می شود تنم

 آب می شوی ، گیاه عشق من جوانه می زند

نسیم می شوی ، رقص می کند حریر حس من

چه می کنی تو با دلم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معبر تو می شوم عابر غریب من .

عبور نکن بمان ، باز هم سخن بگو ، باز هم غزل بخوان                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط farina در تاریخ 1394/02/20 و 23:54 دقیقه ارسال شده است

سلام خانم عزیزم شعراتون فوق العادست فوق العده بهتون تبریک میگمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلاااااااام فرینای نازم
ممنون از نگاه قشنگت
سربلند باشی

این نظر توسط عابر در تاریخ 1393/11/14 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

سلام بر استاد گرانقدرم خانم مریم:
انصافا که بسیار زیبا سروده اید، همگی جملات روح نواز و پر از احساس بودن است،نمیتوانم عمق احساسم را به این قطعه دلنشین بیان دارم،پس ساده میگویم،
که فوق العاده ست.
موفق وپاینده باشید.
پاسخ : سلام سرور عزیز
بودنتان مثل باران است
خوش و روح افزا و جان بخش
مهرانید مثل همیشه و بر بنده منت می گذارید
سپاس از حضور و نظر زیبای شما


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آدم ها بلاخره یک روزی ، یک جایی در یک لحظه تمام می شوند . نه که بمیرند .... نه . جوهر احساسشان تمام می شود .(ناظم حکمت ) .... من هنوز جوهر احساسم تمام نشده ، بغض می کنم ، اما گریه نمی کنم ، می نویسم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 365
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 13,137
  • بازدید کلی : 234,105
  • کدهای اختصاصی
    MeLoDiC

    جاوا اسكریپت